Avatar billede anders_lun Nybegynder
23. juli 2008 - 11:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Router slår fra ved download

Hejsa, kan stofanet, have gjort sådan at når jeg downloader selv den mindste ting via alm. ftp, upload til min server, eller et torrent program. At de kan slå hele min forbindelse ned?

Sagen er den at jeg kan downloade, i måske et par minutter og så lukker hele min internet forbindelse på alle computere i huset.

Uploader jeg billeder til hjemmesiden der er igod kvalitet vil jeg ikke engang kunne nå at uploade dem inden jeg bliver smidt af nettet. Og er nød til at genstarte hele min router..
Avatar billede Six Nybegynder
23. juli 2008 - 11:58 #1
Jeg har engang været udsat for noget lignende.. Det viste sig at være en virus, eller orm eller noget i den stil, der lavede for mange udgående forbindelser til at routeren kunne håndtere det - og så crasher den. Men det kan de fortælle dig inde ved stofa om det er sådan noget der går galt. Prøv at spørge dem derinde :)
Avatar billede draco999 Nybegynder
23. juli 2008 - 14:29 #2
Først ville jeg lave en speed test, for du den hastighed du betaler for?
Så villeg jeg chekke for virus ( Outgoingconnections som FJappe skrev)
Se om den finder noget.
Der efter ville jeg ringe til Stofa og høre dem af, de vil højst sansyndelig forslå det ting jeg har skrevet til dig, så kan du jo fortælle du har gjort det.
Avatar billede anders_lun Nybegynder
28. august 2008 - 10:08 #3
lukker