Avatar billede realmadrid17 Nybegynder
23. juli 2008 - 18:12 Der er 1 kommentar

Spil på en HP DV9880 - det går rigtigt langsomt

Hej.
Jeg har købt en ny HP DV988x (x, er der fordi jeg ikke kan huske det sidste tal)

Jeg har prøvet at installere euro 2008 på den. Installationen gik fint. Men da jeg spiller det, så løber spillerne i slowmotion, og alt går i slowmotion. Jeg har også prøvet at installere og spille Need for Speed Underground 2. Den tog lang tid om starte. Da jeg kørte gik det normalt, men da jeg prøvede at deltage i løb eller gå til menuen, tog det rigtig lang tid, hvor computeren står stille og omvendt.

På min vens bærbar går  spillene som de skal, men den skulle forestille at være meget fdårligere end min. Den har kun 1 GB Ram, mens min har 3 GB. Hans grafikkort er 128 MB, mens mit har 256 eller 512 MB(Kan ikke huske det). Jeg kører Vista hvis det gør nogen forskel. Det gør min ven også.

Jeg har hørt at man skal lave noget ved en Hp maskine før man kan spille eller lignende på den, men jeg ved ikke hvad.
Avatar billede realmadrid17 Nybegynder
21. september 2008 - 16:53 #1
Ingen der ved hvorfor?