Avatar billede playr Nybegynder
23. juli 2008 - 21:38 Der er 1 kommentar

Nogle der kender fede RPG spil?

Hej

Jeg har lige gennemført "Fable" igår og venter spændt på 2'eren, men imens kunne jeg godt tænke mig at spille noget lign.

Jeg har kigget lidt på nettet og synes at alle spil er det man kan kalde "klikke" spil som World of Warcraft. Det er konstant det samme, ingen historie og man klikker bare for at angribe.

I fable styrer man selv slag ved at kombinere sine magier og sine reflekser - og det synes jeg er max fedt. Ligesom det gamle "Rune" spil som nogle måske har prøvet.

Jeg er træt af "matematiske" spil hvor der er % chance for at block, ramme osv. det skal være en selv der klikker block og man ligesom selv har noget at sige i en fight.

Kender i nogle fede spil i måske kunne tænke jer at dele med mig?
Avatar billede killer_bee Nybegynder
24. juli 2008 - 09:11 #1
http://www.gamespot.com/reviews.html?platform=5&category=Role-Playing&type=reviews&mode=top&sort=post_date&sortdir=asc

Mass effect har jeg selv prøvet, den er mere en blanding af shooter og lidt rollespil, men historien er god nok.