Avatar billede insideout Nybegynder
24. juli 2008 - 10:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Et stort proglem at logge på øvøv.

Hej
Her først ganske kort. min slæbbare HP pavilion dv8235ea er født med WindowsXP. Har prøvet Vista på den et halvt års tid men Vista spiller ikke på HPen og jeg er nu gået tilbage til WindowsXP. Dog skal det lige siges at Vista fungerede super sammen med min netwærk.

Det gør et ikke mere, maskinen vil ikke logge på automatisk og det er faktisk meget svært at logge på. Den står bare og søger efter Netwærksadresse, Reparer virker som regel heller ikke. Faktisk kan jeg ikke se noget system i hvorfor den så pludselig logger på.

Nogen der har en ide' hvor jeg skal lede for en fejlrettelse?

NB:
Min søn har en ( vista) computer som fint logger på netwærket.
Min computer virker fint med Vista på netwærket.
Jeg har uden effekt genstartet router.

Med venlig hilsen
Henrik
Avatar billede Jensen DK Novice
24. juli 2008 - 10:40 #1
Prøv at gå i enhedshåntering og fjern dit netværkskort, genstart og lad windows geninstalere, hvis du får gult ? så mangler du en driver som du må have på en CD.
Avatar billede Slettet bruger
24. juli 2008 - 16:44 #2
Kan det tænkes du bruger Windows til at konfigurer netværket, hvis ja, så gå i netværksforbindelse, fanebladet Trådløse netværk og fjern fluebenet ud for Brug Windows osv.
Avatar billede insideout Nybegynder
05. maj 2009 - 17:26 #3
Gammelt ? som jeg hermed lukker sorry men der er jo ikke andre veje.