Avatar billede prisoner_97p904 Nybegynder
24. juli 2008 - 21:20 Der er 2 kommentarer

WM6.1, Opera og java

Hej.

Jeg har en HTC Diamond, med Windows Mobile 6.1, hvor der er installeret Opera 9.5.

Jeg synes ikke det er muligt at bruge java, på hjemmesider. Er der ikke java til Opera-browseren/WM6, så jeg f.eks. kan logge på min bank?
Avatar billede annikadk Nybegynder
24. juli 2008 - 23:08 #1
De færreste banksystemer har lavet så vi kan logge på fra PDAerne :(
Desværre..
Avatar billede mjl Nybegynder
24. august 2008 - 22:08 #2
Det ville jo være rart, at få svar på det med Java - det var jo lissom det der spurgtes om :o)