Avatar billede fam.outzen Nybegynder
24. juli 2008 - 22:13 Der er 1 kommentar

Starter ikke automatisk media player fra internet explorer.

Hej!

Så har jeg igen brug for jeres hjælp.

Jeg har lige købt en ny pc med vista på.

Når jeg f.eks. går ind på denne side www.campingdanmark.dk og vil se et klip derind ved at klikke på et billede f.eks. denne http://www.campingdanmark.dk/UploadetFiles/206/36/slagelse_brugt_tabbert_comtesse_2008.wmv forventer jeg at den starter min windows media player op.

Det sker bare ikke.
Istedet får jeg først vist et tomt billede i explorer med:
Internet Explorer kan ikke vise websiden.

  Mest sandsynlige årsager:
Du har ikke forbindelse til internettet.
Webstedet har tekniske problemer.
Der er muligvis en slåfejl i adressen.

  Prøv at:
    Diagnose af forbindelsesproblemer

    Flere oplysninger

Dette problem kan skyldes flere ting, inklusive:

Internetforbindelsen blev afbrudt.
Webstedet er ikke tilgængeligt i øjeblikket.
o.s.v.

Så trykker jeg venstre pil for at gå tilbage til forrige side og får vist siden.
Så prøver jeg at trykke på billedet af filmen igen hvorefter jeg bare bliver stående
på siden og den bliver stående på siden og på fanebladet siger "opretter forbindelse"

Jeg har prøvet i explorer under funktioner/internetindstillinger/programmer/angiv programmer/knyt en filtype eller protokol til et program/ der peger .wmv på windows media player

Har også prøvet et sted hvor der var et .mpg filmklip, hvor ovennævnte også skulle resultere i at windows media player startede, men der skete det samme.

Er der nogen der kan hjælpe?

Mvh.
Henrik.
Avatar billede fam.outzen Nybegynder
24. juli 2008 - 22:18 #1
Glemte lige at sige, at såfremt jeg højreklikker på billedet med filmen og vælger "gem destination som" og efterflgd. dobbeltklikker på den i stifinder, starter den fint windows media player op og viser filmen.

Mvh.
Henrik.