Avatar billede morten_soegaard Nybegynder
26. juli 2008 - 15:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Harman Kardon forstærker?

Hej.

Jeg er ved at købe en forstærker til 2 stk. Minipod højtallere.

Jeg har fundet følgende forstærker: Harman Kardon HK 3270 som han forlanger 1200,- for.
Nyprisne er vist 3400,-.

Er den pengene værd? (Alderen mener han er 4-5 år, men tror den er ældre)

Morten
Avatar billede Beach Mester
27. juli 2008 - 00:02 #1
Jeg vil skyde på at den er omkring 8-10 år gammel, man det kan jo være at sælger har købt den op som en "ny" reciever (der er indbygget radio) i en butik der har haft den stående i flere år.

Jeg tror ikke selv jeg ville kaste mere end 5-600,- efter den, og først efter at have lyttet til om den er 100% OK.
Største problem er nok volumen der kan være knas med (støj når man skruer op og ned).

Nyprisen kender jeg ikke, men 3.400,- hmm... Tja, måske!

Selve mærket Harman Kardon er i den høje ende af en lavpris forstærker, men er det til et sæt Minipod speakere så er det OK med mindre du er til tung tung musik der kræver meget styr på en stram bas.

Det jeg vil frem til.... Hvis sælger er til at handle med, så forsøg med 500,-
Du kan på DBA næsten altid finde noget til 1.200,- i en bedre klasse.

//Beach
Avatar billede morten_soegaard Nybegynder
17. december 2009 - 10:32 #2
Lukket