Avatar billede larnie Nybegynder
28. juli 2008 - 18:29 Der er 5 kommentarer

Problem med Exel 2000

Har installeret office 2000 på arbejde problemet er at når jeg lukker Exel crasher programmet.

Får følgende fejlkode 0xC0000005 har søgt på Google og andre steder men kan ikke finde noget relevant om fejlen..

Skal siges at jeg har haft reinstalleret office dog uden at det hjalp..
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
28. juli 2008 - 21:04 #1
er den opdateret, hvis ikke så prøv om ikke det hjælper med den her
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=5C011C70-47D0-4306-9FA4-8E92D36332FE&displaylang=EN
Avatar billede larnie Nybegynder
28. juli 2008 - 21:08 #2
Office er fuldt opdateret fra Office update, programmet kører på Win xp pro
Avatar billede ebea Ekspert
28. juli 2008 - 21:52 #3
Det kan være udløst af flere ting, både Software mæssigt (2 programmer laver kollision i samme hukommelses område) og Hardware mæssigt (det kan være et Ram modul der har en lille fejl). Selve fejl koden er kun én Windows udsender, men siger egentlig ikke noget om fejlens placering. Prøv hvis du har flere Ram moduler i maskinen, at udtage et af gangen, og derefter se om du kan fremprovokere fejlen, for hver gang du har udtaget et modul.

Er selve din Windows opdateret ?.

Du kan da om ikke andet, så se lidt forklaring i dette Link.

http://support.microsoft.com/kb/811193
Avatar billede larnie Nybegynder
28. juli 2008 - 22:28 #4
Windows er fuldt opdateret.

Tjekker links
Avatar billede bak Seniormester
28. juli 2008 - 22:39 #5
Reinstallering af Excel hjælper tit ikke på ting. Det fjerner nemlig ikke opsætningstingene fra registreringsdatabasen.

Prøv i windows under Start / Kør at skrive

Excel.exe /unregserver

Excel vil så slette alle gamle opsætninger, der kunne volde problemer.
Dernæst skal excel registreres igen.

Excel.exe /regserver