Avatar billede amtoft Novice
28. juli 2008 - 21:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Linux klient til Exchange

Hej

Findes der en klient der kan køre på Linux (af en art) der kan køre op mod en Exchange Server?

Skal bruge en maskine der (næsten) udelukkende skal bruges til at chekke op mod en kalender på en Exchange Server.
Og den nye EEE har en passende størrelse, "men" kører Linux.

Det er forøvrigt som sekundær logon på en konto der også bruges på anden (WinXP) computer.

mvh Brian
Avatar billede amtoft Novice
30. juli 2008 - 13:35 #2
Tak for den henvisning.

Kan self. også bare bruge web-delen er jeg kommet til at tænke på.

Lader den lige stå lidt endnu.

Spark lige til mig, hvis jeg ikke husker at vende tilbage :-)
(Point, du ved)

mvh Brian
Avatar billede amtoft Novice
16. oktober 2009 - 09:02 #3
Lukker lige her.
jokkejensen - sig til hvis du skal have overført point.