Avatar billede bering Nybegynder
29. juli 2008 - 09:02 Der er 4 kommentarer

Computer med Vista helt død

I går aftes legede jeg med strømindstillingerne på min Vista 64-bit desktop computer. Jeg prøvede at få sleep-funktionaliteten til at virke. Jeg lukkede computeren ned, men her til morgen vil den ikke starte op igen. Når jeg trykker på knappen lyser de forskellige knapper på kabinettet, men jeg ser ikke engang en BIOS-boot menu.

Den eneste ændring jeg har lavet siden computeren virkede er ang. strømstyringen. Men det burde vel ikke komplet forhindre et boot? Jeg har også for nylig installeret 4GB ekstra RAM, men computeren har virket i et par dage med dem installeret før den gik kold. Jeg har prøvet at tage dem ud igen, men det gør ingen forskel.
Avatar billede hundevennen Nybegynder
29. juli 2008 - 10:58 #1
er du sikker på at den ikke er i dvaletilstand - du siger du har slukket for den - er den rigtig slukket
Avatar billede bering Nybegynder
29. juli 2008 - 11:02 #2
Ha! Fantastisk. Jeg hev strømstikket ud, satte det i igen, og nu booter den som normalt. Jeg skal vist lige have sat mig ind i de forskellen på "sleep", "hibernate" osv.

Tak for hjælpen :-)
Avatar billede bering Nybegynder
29. juli 2008 - 11:04 #3
Smid et svar, så giver jeg point og lukker.
Avatar billede hundevennen Nybegynder
29. juli 2008 - 11:27 #4
:-))