Avatar billede supermads Nybegynder
01. august 2008 - 15:01 Der er 1 kommentar

Samsung 32" sat til PC. Problem med opløsningen.

Hej,

Jeg har købt en lille saintsong computer, har har sat den til mit samsung tv, da jeg vil bruge den som medie afspiller. Det hele virker sådan set fint, det eneste problem er at jeg ikke kan få større opløsning end 1024x800 (tror jeg) og det gør altså at det hele er lidt stort!

Er det computeren der gør at jeg ikke kan få bedre opløsning?

Kan jeg gøre noget ved det? såsom at downloade et control center - såsom ATI?

Mvh Mads
Avatar billede maledictine Nybegynder
05. august 2008 - 19:56 #1
Argh så ikke lige du havde samme problem som mig inden jeg oprettede post:)

Men jegh ar samme problem med min 20", kan også kun få den opløsning frem og normal bruger jeg widescreen opløsning 1650 x 1050.
Så havde jeg læst mig til at man skulle finde skærm drivere fra sin producent af skærm, men i mit tilfælde fungerede det heller ikke. Men du kan da se om du kan få det til at virke ved at hente driveren til din skærm på Samsungs side, hvis du da ikke har en cd som fulgte med skærmen...