Avatar billede larsjrg Nybegynder
03. august 2008 - 11:10 Der er 7 kommentarer

hotmail sender spam ud til andre og msn mister/blokker kontakt

Her den anden dag mistede jeg alle e-mail i min indbakke på hotmail til og med d. 6 april 2008, og alle e-mail i sendt mappen til og med d. 9 december 2007 (I dag forsvandt yderligere e-mail i sendt mappen ned til d. 26. november 2007)

Men i dag da jeg loggede ind på min e-mail msn blev jeg bedt om at acceptere tilføjelsesanmodninger fra samtlige personer jeg havde chatlogs med, og folk jeg ikke har chatlogs med var blokkeret og slettet fra min MSN. Jeg var på igår uden problemer i flere timer.

Jeg har en ekstra email konti som jeg var inde og tjekke, den havde modtaget 2 reklame e-mail fra min normale konti (Har den som kontaktperson), en i dag og en i går...

Hvad satan er der lige sket her? Udover at noget eller nogen har adgang til min hotmail konti...
Avatar billede larsjrg Nybegynder
03. august 2008 - 11:27 #1
Vel og mærke de 2 spam emails er sendt kl. 23.00 og 0.34, ikke alle mine kontakter har modtaget den lader det til.
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. august 2008 - 13:39 #2
Skynd dig at skifte password, eller lukke din konto og oprette en ny!
Avatar billede larsjrg Nybegynder
03. august 2008 - 16:02 #3
Password blev skam skiftet, men kan ikke lukke den ned, men siden der er en live konti tilknyttet tager det 120 dage før den er helt væk :S
Avatar billede tingna Nybegynder
04. august 2008 - 11:39 #4
Jeg har oplevet det samme,der blev sendt en reklame-mail ud til de fleste af mine hotmail-kontakter i fredags og nu er mine kontakter i hotmail slettet og i msn var de blokeret... Flabet!
Avatar billede terminator Nybegynder
01. december 2008 - 01:01 #5
Et par af mine venner har osse dette problem. Jeg har selv modtaget et par mails fra min kammerats RIGTIGE mailadresse, hvor det så var en raklame fra et firma der handler med Tv og Radio og den slags. Hvordan kan et firma gå ind og overtage en adresse, så det ser ud som om den kommer fra en ven..? Og hvordan kan man løse det..?
Avatar billede terminator Nybegynder
02. december 2008 - 20:56 #6
Lidt eftersøgning på problemet gav dette resultat:
Gad vide om larsjrg har været derinde og indtaste sine oplysninger.

http://sikkerhed.tdconline.dk/publish.php?id=17771&dogtag=ngto_sik_arkiv
Avatar billede terminator Nybegynder
02. december 2008 - 21:10 #7
Alternativt så kig lige på denne her osse. Tror måske at det er roden til problemet.
Klik på "Gå til kilde" nederst til højre, for at hente et gratis removal-værktøj fra CSIS.

http://newz.dk/ny-botnet-orm-spreder-sig-via-msn