Avatar billede desparato Nybegynder
03. august 2008 - 15:33 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Vista aktivering

Jeg har for nylig formateret min vista pc, men nu er den begyndt at bringe en slags pop-up , hvor den vil have mig til at "aktivere vista" men et telefon nummer af en art. Er der nogen der kan sige mig hvad jeg skal gøre?
Avatar billede desparato Nybegynder
03. august 2008 - 15:55 #2
fatter ik det store af det, skal man tage sin telefon og ringe til et af de numre der?
Avatar billede desparato Nybegynder
03. august 2008 - 15:56 #3
eller kan du sige mig hvordan man gør det over nettet, for kan ikke finde noget om det, på overstående link
Avatar billede vejmand Juniormester
03. august 2008 - 16:56 #4
Fra linket:

Kan jeg aktivere via telefonen?

Ja. Hvis du ikke har adgang til internettet, eller der er mindre end tre dage tilbage af den udvidede periode, kan du aktivere via telefonen. Telefonnummeret afhænger af, i hvilket land du befinder dig, og nummeret bliver oplyst under aktiveringen.
Avatar billede area48 Nybegynder
03. august 2008 - 17:09 #5
Som vejmand korrekt siger: skriv det telefonnummer ned som hopper frem. Ring til dette nummer og de vil guide dig gennem seancen.

Alterntivt: ring til Microsofts danske hovedkontor og forklar dit problem på nedenstående telefonnummer:

Hovedkontor

    *
      Adresse
      Microsoft Danmark ApS
      Tuborg Boulevard 12
      2900 Hellerup
      Telefon
      (45) 44 89 0100

Jeg er sikker på at der nok vil være en behjælpelig sjæl, der forklarer tingene nærmere.
Avatar billede desparato Nybegynder
03. august 2008 - 20:33 #6
okey, men der er stadig ingen der kan sige mig hvordan jeg gør det over nettet ?
Avatar billede vejmand Juniormester
03. august 2008 - 20:41 #7
Har du læst punktet "Hvordan aktiverer jeg Windows Vista?" i linket?
Avatar billede desparato Nybegynder
03. august 2008 - 20:46 #8
ja men der står jo heller ikke hvordan man gør det.
Avatar billede vejmand Juniormester
03. august 2008 - 21:09 #9
Okay, så kan jeg desværre ikke hjælpe videre.