Avatar billede zikzaka Nybegynder
04. august 2008 - 16:53 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Salg af C5 light version 2008

Mit bror har investeret i C5 lignt version 2008 for et par måneder, siden med grundet omlægning af hans tid vil han ikke benytte programmet mere. Er det muligt at sælge programmet, således at det virker på en anden PC med den kode han har? Og er der nogle andre forholdsregler han skal være obs på?
Avatar billede mariaf Juniormester
04. august 2008 - 19:18 #1
Han skal læse sine licensbetingelser. Der står at den ikke kan videresælges - gør han det alligevel, så hænger køber på det problem at det koster at få den navneskiftet. Alt i alt bliver det for dyrt for køber i forhold til at købe en ny.
Avatar billede tommypedersen Nybegynder
20. september 2008 - 08:19 #2
Hvis han har registreret programmet, så glem det!
Hvis han sælger firmaet, må det godt overgå til den ny ejer, og vedkommende kan godt få ændret navnet mod et gebyr!

//TP