Avatar billede attip Nybegynder
05. august 2008 - 11:19 Der er 7 kommentarer

Banner til blog

Hej Eksperten

Jeg er igang med at starte min egen blog, og jeg kunne derfor godt bruge et banner, der passede lidt bedre til indholdet på min side, end det der fulgte med til standard themet :)

Siden hedder iPreview.dk, og i kan se mine farver der. Den grønne farve, der går igennem på siden, er #269237 og den blå baggrunds farve er #3361AF. Ikke at i nødvendigvis skal bruge de farver, bare sådan så i har dem.

Jeg havde forestillet mig noget med en iPhone og så ellers den tekst der står der nu. Ellers har jeg ikke rigtig gjort mig nogle tanker, da jeg ikke er det store kreative geni.

På forhånd tak for hjælpen.

-Anders
Avatar billede attip Nybegynder
05. august 2008 - 14:40 #1
Hovsa, jeg skulle måske også lige nævne min 'tagline' nemlig 'Din guide til App Store junglen'. Så hvis der evt. kunne komme noget jungle og en iPhone med i banneret, ville det være perfekt!
Avatar billede ne-no Nybegynder
06. august 2008 - 11:47 #2
Havde lige lidt tid til overs om morgenen så lavede lige et udkast til et banner for dig. Har smidt det ovenpå dit site, så du kan se det.

http://www.neno.dk/ipreview.jpg

Men du siger bare til hvis den er brugbar, synes selv at den er blevet interresant.
Avatar billede attip Nybegynder
06. august 2008 - 12:07 #3
ne-no --> det ser rigtig godt ud. Kunne dog godt tænke mig nogle små ændringer.
navnet på siden, iPreview.dk, skal være lidt mere opsigtsvækkende. Altså man skal ligge mere mærke til det. Måske med en anden farve? ved det ikke helt.
Men ellers synes jeg det er rigtig godt.
Avatar billede ne-no Nybegynder
07. august 2008 - 14:36 #4
Hei dig, jeg prøver skal prøve at ændre på IPREVIEW så det bliver mere iøjenfaldende. Jeg vil sende det i løbet af iaften.
Avatar billede attip Nybegynder
07. august 2008 - 14:44 #5
Vil du ikke også være sød at skrive "iPreview.dk", altså med .dk også :) tak tak tak!
Avatar billede attip Nybegynder
12. august 2008 - 16:45 #6
Hej du, har du glemt alt om mig? hehe
Avatar billede attip Nybegynder
08. september 2008 - 13:48 #7
Da ne-no aldrig svarede tilbage, opper jeg lige denne tråd igen. På forhånd tak