Avatar billede dunderfjert Nybegynder
10. august 2008 - 15:35 Der er 8 kommentarer

Folder permissions

Jeg skal have ændret permissions på nogle directories på domænet.
Men når man gør det i Dreamweaver CS3 så sker der ikke noget på domænet.
Dreamweaver siger godt nok også at det muligvis ikke vil virke.

Men hvad gør man så ?
Avatar billede leif Seniormester
10. august 2008 - 17:39 #1
Er det Windows eller *unix ?
Avatar billede leif Seniormester
10. august 2008 - 17:39 #2
Hvis det er en chmod, så log på med en FTP klient og gør det igennem
Avatar billede leif Seniormester
10. august 2008 - 17:39 #3
chmod = *unix server
Avatar billede dunderfjert Nybegynder
10. august 2008 - 18:17 #4
Windows NT 2003

Men Dreamweaver bruger netop en FTP forbindelse. Hvad forskel skulle det gøre om jeg gjorde det med en separat FTP client ?
Avatar billede leif Seniormester
10. august 2008 - 18:22 #5
Hvis serveren er en Windows Server er der ikke noget som hedder chmod
Avatar billede leif Seniormester
10. august 2008 - 18:22 #6
Så er det sandsynligvis nfts rettigheder som skal ændres
Avatar billede pepsiman Juniormester
10. august 2008 - 22:15 #7
hej alle.

leif. hvad står nfts for?

hej dund.

Jeg bruger dreamweaver og bruger aldrig DW's FTP.
vælger altid en anden FTP for det er nemt at styre...http://www.coreftp.com/

jeg håber du bruger det.:)
Avatar billede leif Seniormester
10. august 2008 - 22:24 #8
Jeg mener naturligvis NTFS: http://en.wikipedia.org/wiki/NTFS