Avatar billede j-johansen Nybegynder
10. august 2008 - 17:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

SendMessage til thread

Hejsa,

Er der en der kan fortælle mig hvordan man smider en besked fra f.eks. sin form til en (sovende) tråd via SendMessage?
Hvis jeg gør som jeg normalt ville gøre, når jeg vil sende en besked fra tråden til formen (altså den anden vej), virker det nemlig ikke...

Håber der er en der kan hjælpe.
Avatar billede dkn Nybegynder
10. august 2008 - 18:06 #1
har du prøvet med PostThreadMessage
Avatar billede j-johansen Nybegynder
10. august 2008 - 18:53 #2
Genialt :)
Hvis man sender med PostThreadMessage (til 'ThreadID' og ikke til 'Handle'!), og i tråden tjekker om der er post (om jeg så må sige) med PeekMessage eller GetMessage, så spiller det bare :)

Tak for hjælpen! Smid et svar, og der er point undervejs =)
Avatar billede dkn Nybegynder
10. august 2008 - 19:21 #3
Lige nøjagtig