Avatar billede dobbel_mango Praktikant
10. august 2008 - 23:05 Der er 6 kommentarer

Pludselig ingen internetforbindelse

Hej

Jeg tænder min computer her for morgenen af og opdager, at den ikke kan oprette forbindelse til internettet (routeren). Der står, at der er ingen er svag forbindelse. Når jeg tjekker status bliver der godt nok sendt data, men ikke modtaget.
Jeg har ikke oplevet noget lignende før. Og den virkede helt fint i går aftes.

Hvor i kan problemet ligge?

Jeg har for en måneds tid siden fået min computer formateret, hvis det er af betydning.

På forhånd tak :)
10. august 2008 - 23:14 #1
Lid mere info:

Win98, ME, Win2000, XP, Vista ?
Ka' gætte til at der er tale om en form for trådløs forbindelse ?
Avatar billede dobbel_mango Praktikant
10. august 2008 - 23:32 #3
Jeg kører med XP pro, og der er ikke tale om en trådløs forbindelse. Problemet ligger i computeren, da alle andre computere på netværket fungerer fint, og der ikke er noget galt med kabler og router heller.

Jeg forstår ikke, hvad du mener med, at jeg skal give mere info til mine tidligere spørgsmål?
10. august 2008 - 23:48 #4
Ifølge http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=dobbel_mango&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp er der flere der har lagt [Kommentar] / [Svar] men du har ikke å nogen måde skrevet tilbage. Hvordan tror du så at 'folk' føler det ? Derfor...

(Det ka' jo være at jeg også glemmer denne tråd *S* ?)
Avatar billede Jensen DK Novice
11. august 2008 - 07:10 #5
Du kan læse her hvordan man behandler og lukker sine spørgsmål.
http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Avatar billede dobbel_mango Praktikant
11. august 2008 - 16:00 #6
Ok, det vil jeg så prøve at gøre i fremtiden. Men der er jo også en grund til, at jeg skriver "på forhånd tak":)

Back to topic:
Fejlen lå ikke i min computer, da internetforbindelsen lidt efter lidt også røg på de andre computere.
Og fik lokaliseret fejlen til at ligge i routeren.