Avatar billede dingydog Nybegynder
19. august 2008 - 12:45 Der er 3 kommentarer

Bærbar PC

Hej.

Jeg er blevet opfordret af min kæreste til at finde en ny bærbar til hende - og jeg for da straks ind på EDB priser, for blot at opleve total frustration. Det virker totalt uoverskueligt for mig, og jeg synes ikke det er muligt at taste søgekriterier ind for grafikkort - eks. dedikeret grafikhukommelse: ja.

Jeg vil derfor lige høre ude i æteren om folk har et godt bud på en solid studiebærbar der kan klare 3D og spil i rimelig grad til maks. 5500 kr.

Jeg har selv kigget lidt på Zepto Titan A15, men mit indtryk er lidt, at et SIS mirage 3+ med 256 mb grafik ikke er nok til fx at køre store photoshop filer, og fx Heroes 5.

Er der nogle gode bud på, hvad jeg skal være lidt på udkig efter for at finde en pc der kan opfylde nogle af disse behov??

mvh Anders.
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
19. august 2008 - 17:31 #1
Du kan ikke for en super bærbar hvis ikke man vil betale.
Hvad sætter du af krav?
Avatar billede doit Nybegynder
19. august 2008 - 18:45 #2
Du kommer vist til at punge noget mere ud hvis du skal have en rigtig god bærbar - og så køb en HP (Compaq) for at få sikret service og  3 års garanti.
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
19. august 2008 - 19:31 #3
Bemærk at HP privat serie, har den der glans skærm.