Avatar billede gosser96 Nybegynder
20. august 2008 - 10:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problem med Steam offline-mode

Hej med jer.

Først og fremmest vil jeg gerne lige sige, at jeg ikke helt vidste, hvor jeg skulle placere denne tråd.

Jeg sidder i skrivende stund på min skole, hvor en ven og jeg tænkte, at vi ville prøve at se, om vi kunne spille nogle Steam-spil med hinanden, eftersom vi ofte har fritimer.

Da der er blokeret for spil over nettet (på skolens netværk), så må vi bruge offline-mode i Steam. Det tegner da også godt, da min ven uden tvivl kommer på Steam i offline-mode, og også kommer ind i et spil. Da jeg så prøver, så går det helt galt. Steam informerer mig om, at jeg ikke kan komme online, og spørger derfor om jeg vil fortsætte i offline-mode. Det svarer jeg selvfølgelig ja ti, men når jeg så gør det, så kommer følgende fejlmeddelelse:

Could not connect to Steam network.
This could be due to a problem with yor Internet connection, or with the Steam network. Please visit www.steampowered.com for more info.

Men hvorfor dælen virker det ikke? Nogen der kan hjælpe?

Tak.

Mvh,
Thomas
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. august 2008 - 10:37 #1
Luk steam helt ned og prøv igen.
Avatar billede gosser96 Nybegynder
20. august 2008 - 10:51 #2
Det har jeg prøvet. Jeg har både lukket det ned, genstartet computeren osv.
Avatar billede gosser96 Nybegynder
27. august 2008 - 10:09 #3
Fandt selv ud af det.
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. august 2008 - 11:51 #4
Husk at du skal skrive hvad løsningen var.
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. august 2008 - 20:16 #5
?