Avatar billede suuuperman100 Nybegynder
22. august 2008 - 00:11 Der er 3 kommentarer

PS3 forbundet til TV direkte via HDMI - pludselig ingen lyd

Hjælp!
Jeg har nu haft min PS3 i 3 måneder hvor den har fungeret upåklageligt. I går virkede den. Der var både lyd og billede. I dag er der ingen lyd!. Den er forbundet til et Medion 47 tommer full HD via HDMI. Der er ikke pillet ved noget. Lyden er der ikke i dag!. Jeg har gennemgået HDMI kabelet om det skulle sidde løst, men det gør det ikke.
Jeg har søgt engelsksprogede sites og kan konstatere ar der er flere der har haft dette problem. Nogle har oplevet at lyden så bare pludselig kommer igen. Jeg har dog ikke kunne finde en brugbar løsning. Jeg har gendannet standard indstillinger, men det har heller ikke virket! Hvad gør jeg herfra?
Avatar billede kresten_rasmussen Nybegynder
13. april 2009 - 00:35 #1
Har samme problem. Har du fundet ud af hvorfor?
Avatar billede detmig Nybegynder
06. maj 2013 - 08:34 #2
Jeg giver også gerne point for et svar her
Avatar billede detmig Nybegynder
04. august 2013 - 11:31 #3
Jeg har aldrig fundet en løsning men har i mellemtiden fået et par andet TV og siden har jeg aldrig haft problemer