Avatar billede simon_gs_13 Nybegynder
22. august 2008 - 19:34 Der er 2 kommentarer

Udestående opdatering, melder fejl hver gang

Jeg har en opdatering til vista ultimate som jeg ikke kan installere. der er Opdatering til Vista (KB947562) hver gang jeg prøver får jeg denne fejl melding (80242200D) har prøvet at søg på det fejl nummer og kan se at det er noget med vista sp 1 at gør, men jeg har allerede sp1 så jeg kan ikke pt gøre noget.

/ Simon
Avatar billede riversen Nybegynder
22. august 2008 - 19:43 #1
Avatar billede gewaldig Nybegynder
01. september 2008 - 13:51 #2
Jeg havde det samme problem indtil jeg installerede Microsoft Silverlight. Siden har der ikke været nogen problemer med opdateringer.