Avatar billede -=vortex=- Nybegynder
23. august 2008 - 14:29 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

XP ødelagt af virus

Ja, hejhej.

I går begyndte mit XP at opføre sig irriterende dårligt. Jeg formår snildt at starte op, og alt ser helt fint ud. Men jeg kan bare ikke åbne nogle programmer, eller rettere, det kan jeg men de fryser lige efter de åbner. Selv joblisten fryser så jeg ikke kan se hvilke jobs der er i gang.

Min McAfee advarer hele tiden om der ligger en fil i system32 der hedder "__c008B2B3.dat", dette skulle være "Generic PWS banker trojan", i hvert fald hvis jeg husker McAfee rigtig.

Men så står jeg jo med et helt styresystem jeg bare ikke kan bruge, og har prøvet søge på det filnavn, men uden held. Nogle der kan hjælpe mig til at kunne bruge min computer igen, uden at skulle formatere og starte forfra?!
Avatar billede Jensen DK Novice
23. august 2008 - 14:38 #1
Start op i fejlsikret tilstand.Hent og installér CCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller *NEJ* til den.
Lad programmer foretage en oprydning...

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe
Eller herfra ->
http://www.majorgeeks.com/Malwarebytes_Anti-Malware_d5756.html

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.

Skrevet af K. larry
Avatar billede Jensen DK Novice
23. august 2008 - 14:42 #2
Der er sikkert mange hjælpere der vil blive glade hvis du får lukket / givet point for alle dine åbne spørgsmål.
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=-%3Dvortex%3D-&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on

Du kan læse her hvordan man gør.
http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Avatar billede Jensen DK Novice
23. august 2008 - 14:46 #3
Kør så lige denne. http://www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe
og sæt loggen her ind.
Avatar billede -=vortex=- Nybegynder
24. august 2008 - 16:00 #4
Ja nu har jeg prøvet det du skrev et par gange. Men når jeg prøver at køre den der malware, så kører den også fint indtil på et tidspunkt så genstarter windows, i fejlsikret tilstand vel at mærke, spontant.
Jeg kan endnu ikke åbne nogle programmer når ikke jeg er i fejlsikret tilstand.

Jeg har prøvet at søge lidt og fandt denne blog http://www.tim.id.au/blog/2008/05/26/news-from-the-frontlines/ som syntes at snakke lidt om noget der ligner det problem jeg har. Siden hver gang jeg åbner windows normalt siger min McAfee at jeg har et problem med en fil der hedder "__c00******". Men mærkeligt nok kan McAfee ikke finde nogle virusproblemer når jeg er i fejlsikret tilstand.
24. august 2008 - 16:16 #5
[23/08-2008 14:46:32] !!!
Avatar billede -=vortex=- Nybegynder
24. august 2008 - 19:06 #6
Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\igfxsrvc.exe
C:\Documents and Settings\aronnax\Skrivebord\HiJackThis.exe

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: BitComet ClickCapture - {39F7E362-828A-4B5A-BCAF-5B79BFDFEA60} - C:\Programmer\BitComet\tools\BitCometBHO.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_01\bin\ssv.dll
O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)
O2 - BHO: Adobe PDF Conversion Toolbar Helper - {AE7CD045-E861-484f-8273-0445EE161910} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
O3 - Toolbar: (no name) - {E0E899AB-F487-11D5-8D29-0050BA6940E3} - (no file)
O3 - Toolbar: Adobe PDF - {47833539-D0C5-4125-9FA8-0819E2EAAC93} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
O4 - HKLM\..\Run: [igfxtray] C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [igfxhkcmd] C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [igfxpers] C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
O4 - HKLM\..\Run: [RTHDCPL] RTHDCPL.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [SkyTel] SkyTel.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Alcmtr] ALCMTR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [ShStatEXE] "C:\Programmer\Network Associates\VirusScan\SHSTAT.EXE" /STANDALONE
O4 - HKLM\..\Run: [McAfeeUpdaterUI] "C:\Programmer\Network Associates\Common Framework\UpdaterUI.exe" /StartedFromRunKey
O4 - HKLM\..\Run: [Network Associates Error Reporting Service] "C:\Programmer\Fælles filer\Network Associates\TalkBack\TBMon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Java\jre1.6.0_01\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe"  -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [Red Swoosh] C:\Programmer\RSSoft\RedSwoosh.exe /S
O4 - HKLM\..\Run: [LVCOMS] C:\Programmer\Fælles filer\Logitech\QCDriver\LVCOMS.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Acrobat Assistant 8.0] "C:\Programmer\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\Acrotray.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [K-Net Utility] "C:\Programmer\KNet Utility\KNet Utility.exe" -winstart
O4 - HKCU\..\Run: [A00FBE00A.exe] C:\DOCUME~1\aronnax\LOKALE~1\Temp\_A00FBE00A.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Global Startup: Register Mask Pro 3.0.lnk = ?
O4 - Global Startup: Suitcase 11.0.lnk = ?
O4 - Global Startup: TabUserW.exe.lnk = C:\WINDOWS\system32\WTablet\TabUserW.exe
O8 - Extra context menu item: Append to existing PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O8 - Extra context menu item: Convert link target to Adobe PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: Convert link target to existing PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O8 - Extra context menu item: Convert selected links to Adobe PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECaptureSelLinks.html
O8 - Extra context menu item: Convert selected links to existing PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppendSelLinks.html
O8 - Extra context menu item: Convert selection to Adobe PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: Convert selection to existing PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O8 - Extra context menu item: Convert to Adobe PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: Download all links using BitComet - res://C:\Programmer\BitComet\BitComet.exe/AddAllLink.htm
O8 - Extra context menu item: Download all videos using BitComet - res://C:\Programmer\BitComet\BitComet.exe/AddVideo.htm
O8 - Extra context menu item: Download link using &BitComet - res://C:\Programmer\BitComet\BitComet.exe/AddLink.htm
O8 - Extra context menu item: Sothink SWF Catcher - C:\Programmer\Fælles filer\SourceTec\SWF Catcher\InternetExplorer.htm
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_01\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_01\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: Run IMVU - {d9288080-1baa-4bc4-9cf8-a92d743db949} - C:\Documents and Settings\aronnax\Menuen Start\Programmer\IMVU\Run IMVU.lnk (file missing)
O9 - Extra button: Sothink SWF Catcher - {E19ADC6E-3909-43E4-9A89-B7B676377EE3} - C:\Programmer\Fælles filer\SourceTec\SWF Catcher\InternetExplorer.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sothink SWF Catcher - {E19ADC6E-3909-43E4-9A89-B7B676377EE3} - C:\Programmer\Fælles filer\SourceTec\SWF Catcher\InternetExplorer.htm
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O16 - DPF: {02BF25D5-8C17-4B23-BC80-D3488ABDDC6B} (QuickTime Object) - http://a1540.g.akamai.net/7/1540/52/20061205/qtinstall.info.apple.com/qtactivex/qtplugin.cab
O16 - DPF: {5C051655-FCD5-4969-9182-770EA5AA5565} (Solitaire Showdown Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/SolitaireShowdown.cab56986.cab
O16 - DPF: {C3F79A2B-B9B4-4A66-B012-3EE46475B072} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsPAClient.cab56907.cab
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://fpdownload2.macromedia.com/get/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O20 - Winlogon Notify: __c0052411 - C:\WINDOWS\system32\__c0052411.dat (file missing)
O20 - Winlogon Notify: __c00617EF - C:\WINDOWS\system32\__c00617EF.dat (file missing)
O20 - Winlogon Notify: __c008A6AE - C:\WINDOWS\system32\__c008A6AE.dat (file missing)
O20 - Winlogon Notify: __c008B2B3 - C:\WINDOWS\system32\__c008B2B3.dat (file missing)
O20 - Winlogon Notify: __c008CE24 - C:\WINDOWS\system32\__c008CE24.dat (file missing)
O20 - Winlogon Notify: __c00A7FF6 - C:\WINDOWS\system32\__c00A7FF6.dat (file missing)
O20 - Winlogon Notify: __c00ADA64 - C:\WINDOWS\system32\__c00ADA64.dat (file missing)
O20 - Winlogon Notify: __c00AE36E - C:\WINDOWS\system32\__c00AE36E.dat (file missing)
O23 - Service: Adobe LM Service - Adobe Systems - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe Systems Shared\Service\Adobelmsvc.exe
O23 - Service: Bonjour Service - Apple Computer, Inc. - C:\Programmer\Extensis\Extensis Suitcase 11\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: FLEXnet Licensing Service - Macrovision Europe Ltd. - C:\Programmer\Fælles filer\Macrovision Shared\FLEXnet
24. august 2008 - 19:42 #7
Loggen fra [Malwarebytes Anti-Malware] ?

Samt også toppen af HiJackThis loggen...
Avatar billede -=vortex=- Nybegynder
25. august 2008 - 20:02 #8
Så formåede jeg endelig at køre det der Malware program. Her er de 2 logge

Malwarebytes' Anti-Malware 1.25
Database version: 1062
Windows 5.1.2600 Service Pack 3

mbam-log-08-25-2008 (10-39-21).txt

Scan type: Full Scan (C:\|F:\|)
Objects scanned: 366827
Time elapsed: 4 hour(s), 39 minute(s), 53 second(s)

Memory Processes Infected: 0
Memory Modules Infected: 1
Registry Keys Infected: 1
Registry Values Infected: 1
Registry Data Items Infected: 0
Folders Infected: 0
Files Infected: 4

Memory Processes Infected:
(No malicious items detected)

Memory Modules Infected:
C:\WINDOWS\system32\__c0066910.dat (Trojan.Agent) -> Delete on reboot.

Registry Keys Infected:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon\Notify\__c0066910 (Trojan.Agent) -> Delete on reboot.

Registry Values Infected:
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\a00f193fbec.exe (Trojan.Agent) -> Quarantined and deleted successfully.

Registry Data Items Infected:
(No malicious items detected)

Folders Infected:
(No malicious items detected)

Files Infected:
C:\quarantine\Earthview.patch.exe.Vir (Spyware.OnlineGames) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\aronnax\Lokale indstillinger\Temp\_A00F193FBEC.exe (Trojan.Agent) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\WINDOWS\system32\__c0066910.dat (Trojan.Agent) -> Delete on reboot.
C:\WINDOWS\system32\~.exe (Trojan.Downloader) -> Quarantined and deleted successfully.

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\RTHDCPL.EXE
C:\Programmer\Network Associates\VirusScan\SHSTAT.EXE
C:\Programmer\Network Associates\Common Framework\UpdaterUI.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Network Associates\TalkBack\TBMon.exe
C:\Programmer\Java\jre1.6.0_01\bin\jusched.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\Programmer\RSSoft\RedSwoosh.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Logitech\QCDriver\LVCOMS.EXE
C:\Programmer\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\Acrotray.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Programmer\KNet Utility\KNet Utility.exe
C:\Programmer\Extensis\Extensis Suitcase 11\Bonjour\mDNSResponder.exe
C:\Programmer\Network Associates\Common Framework\FrameworkService.exe
C:\Programmer\Network Associates\VirusScan\Mcshield.exe
C:\Programmer\Extensis\Extensis Suitcase 11\Suitcase.exe
C:\Programmer\Network Associates\VirusScan\VsTskMgr.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\system32\Tablet.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Macrovision Shared\FLEXnet Publisher\FNPLicensingService.exe
C:\Programmer\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Programmer\Java\jre1.6.0_01\bin\jucheck.exe
C:\Programmer\OpenOffice.org 2.4\program\soffice.exe
C:\Programmer\OpenOffice.org 2.4\program\soffice.BIN
C:\Programmer\MSN Messenger\usnsvc.exe
C:\Documents and Settings\aronnax\Skrivebord\HiJackThis.exe

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: BitComet ClickCapture - {39F7E362-828A-4B5A-BCAF-5B79BFDFEA60} - C:\Programmer\BitComet\tools\BitCometBHO.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_01\bin\ssv.dll
O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)
O2 - BHO: Adobe PDF Conversion Toolbar Helper - {AE7CD045-E861-484f-8273-0445EE161910} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
O3 - Toolbar: (no name) - {E0E899AB-F487-11D5-8D29-0050BA6940E3} - (no file)
O3 - Toolbar: Adobe PDF - {47833539-D0C5-4125-9FA8-0819E2EAAC93} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
O4 - HKLM\..\Run: [igfxtray] C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [igfxhkcmd] C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [igfxpers] C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
O4 - HKLM\..\Run: [RTHDCPL] RTHDCPL.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [SkyTel] SkyTel.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Alcmtr] ALCMTR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [ShStatEXE] "C:\Programmer\Network Associates\VirusScan\SHSTAT.EXE" /STANDALONE
O4 - HKLM\..\Run: [McAfeeUpdaterUI] "C:\Programmer\Network Associates\Common Framework\UpdaterUI.exe" /StartedFromRunKey
O4 - HKLM\..\Run: [Network Associates Error Reporting Service] "C:\Programmer\Fælles filer\Network Associates\TalkBack\TBMon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Java\jre1.6.0_01\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe"  -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [Red Swoosh] C:\Programmer\RSSoft\RedSwoosh.exe /S
O4 - HKLM\..\Run: [LVCOMS] C:\Programmer\Fælles filer\Logitech\QCDriver\LVCOMS.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Acrobat Assistant 8.0] "C:\Programmer\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\Acrotray.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [K-Net Utility] "C:\Programmer\KNet Utility\KNet Utility.exe" -winstart
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Global Startup: Register Mask Pro 3.0.lnk = ?
O4 - Global Startup: Suitcase 11.0.lnk = ?
O4 - Global Startup: TabUserW.exe.lnk = C:\WINDOWS\system32\WTablet\TabUserW.exe
O8 - Extra context menu item: Append to existing PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O8 - Extra context menu item: Convert link target to Adobe PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: Convert link target to existing PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O8 - Extra context menu item: Convert selected links to Adobe PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECaptureSelLinks.html
O8 - Extra context menu item: Convert selected links to existing PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppendSelLinks.html
O8 - Extra context menu item: Convert selection to Adobe PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: Convert selection to existing PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O8 - Extra context menu item: Convert to Adobe PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: Download all links using BitComet - res://C:\Programmer\BitComet\BitComet.exe/AddAllLink.htm
O8 - Extra context menu item: Download all videos using BitComet - res://C:\Programmer\BitComet\BitComet.exe/AddVideo.htm
O8 - Extra context menu item: Download link using &BitComet - res://C:\Programmer\BitComet\BitComet.exe/AddLink.htm
O8 - Extra context menu item: Sothink SWF Catcher - C:\Programmer\Fælles filer\SourceTec\SWF Catcher\InternetExplorer.htm
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_01\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_01\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: Run IMVU - {d9288080-1baa-4bc4-9cf8-a92d743db949} - C:\Documents and Settings\aronnax\Menuen Start\Programmer\IMVU\Run IMVU.lnk (file missing)
O9 - Extra button: Sothink SWF Catcher - {E19ADC6E-3909-43E4-9A89-B7B676377EE3} - C:\Programmer\Fælles filer\SourceTec\SWF Catcher\InternetExplorer.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sothink SWF Catcher - {E19ADC6E-3909-43E4-9A89-B7B676377EE3} - C:\Programmer\Fælles filer\SourceTec\SWF Catcher\InternetExplorer.htm
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O16 - DPF: {02BF25D5-8C17-4B23-BC80-D3488ABDDC6B} (QuickTime Object) - http://a1540.g.akamai.net/7/1540/52/20061205/qtinstall.info.apple.com/qtactivex/qtplugin.cab
O16 - DPF: {5C051655-FCD5-4969-9182-770EA5AA5565} (Solitaire Showdown Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/SolitaireShowdown.cab56986.cab
O16 - DPF: {C3F79A2B-B9B4-4A66-B012-3EE46475B072} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsPAClient.cab56907.cab
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://fpdownload2.macromedia.com/get/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O23 - Service: Adobe LM Service - Adobe Systems - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe Systems Shared\Service\Adobelmsvc.exe
O23 - Service: Bonjour Service - Apple Computer, Inc. - C:\Programmer\Extensis\Extensis Suitcase 11\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: FLEXnet Licensing Service - Macrovision Europe Ltd. - C:\Programmer\Fælles filer\Macrovision Shared\FLEXnet Publisher\FNPLicensingService.exe
O23 - Service: McAfee Framework Service (McAfeeFramework) - Network Associates, Inc. - C:\Programmer\Network Associates\Common Framework\FrameworkService.exe
O23 - Service: Network Associates McShield (McShield) - Network Associates, Inc. - C:\Programmer\Network Associates\VirusScan\Mcshield.exe
O23 - Service: Network Associates Task Manager (McTaskManager) - Network Associates, Inc. - C:\Programmer\Network Associates\VirusScan\VsTskMgr.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: TabletService - Wacom Technology, Corp. - C:\WINDOWS\system32\Tablet.exe

--
End of file - 10330 bytes
25. august 2008 - 20:33 #9
I en vis grad er du jo selv ude om det og invitere 'snavset' ved at bruge [BitComet] programmet !!!

Afinstaller
* BitComet
Grrrrr... Det er jo lige meget hvor meget folk har på af sikkerhed/opdateringer. Hvis de først begynder at 'lege' med P2P programmer - eller retterer relutater derfra - så er det lige vidt !!!
http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=40284
http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=47308
via
[Start][Indstilninger][Kontrolpanel][Tilføj/fjern programmer]

Genstart for at fuldføre afinstalationen...

---------------------------------------
25. august 2008 - 20:37 #10
Bingo [Malwarebytes' Anti-Malware] har nappet det Uønskede mm.

Kør en scanning med Hijackthis,
Du får herunder nogle filer, som du skal fixe. Det, du skal gøre, er at sætte et flueben ud for disse filer. Når du har gjort det, så lukker du alle andre vinduer ned. Det er meget vigtigt at det eneste vindue, som er åbent er HijackThis vinduet. Husk også at lukke dette vindue, når du har markeret filerne. Nu må du fixe. Klik på Fix checked.

Det er disse, som skal fixes:

O2 - BHO: BitComet ClickCapture - {39F7E362-828A-4B5A-BCAF-5B79BFDFEA60} - C:\Programmer\BitComet\tools\BitCometBHO.dll
O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)
O2 - BHO: Adobe PDF Conversion Toolbar Helper - {AE7CD045-E861-484f-8273-0445EE161910} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
O3 - Toolbar: (no name) - {E0E899AB-F487-11D5-8D29-0050BA6940E3} - (no file)
O3 - Toolbar: Adobe PDF - {47833539-D0C5-4125-9FA8-0819E2EAAC93} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe"  -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [Acrobat Assistant 8.0] "C:\Programmer\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\Acrotray.exe"

O8 - Extra context menu item: Download all links using BitComet - res://C:\Programmer\BitComet\BitComet.exe/AddAllLink.htm
O8 - Extra context menu item: Download all videos using BitComet - res://C:\Programmer\BitComet\BitComet.exe/AddVideo.htm
O8 - Extra context menu item: Download link using &BitComet - res://C:\Programmer\BitComet\BitComet.exe/AddLink.htm
O8 - Extra context menu item: Sothink SWF Catcher - C:\Programmer\Fælles filer\SourceTec\SWF Catcher\InternetExplorer.htm

O9 - Extra button: Run IMVU - {d9288080-1baa-4bc4-9cf8-a92d743db949} - C:\Documents and Settings\aronnax\Menuen Start\Programmer\IMVU\Run IMVU.lnk (file missing)
O9 - Extra button: Sothink SWF Catcher - {E19ADC6E-3909-43E4-9A89-B7B676377EE3} - C:\Programmer\Fælles filer\SourceTec\SWF Catcher\InternetExplorer.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sothink SWF Catcher - {E19ADC6E-3909-43E4-9A89-B7B676377EE3} - C:\Programmer\Fælles filer\SourceTec\SWF Catcher\InternetExplorer.htm

Genstart normalt...

------------------------------------------------------------------------
25. august 2008 - 20:38 #11
Hvordan kører Putteren så nu ?
Avatar billede Jensen DK Novice
26. august 2008 - 06:37 #12
Larry du har det med at overtage spørgsmål som andre er i gang med at hjælpe spørgeren med.
26. august 2008 - 22:03 #13
(Sorry)
Avatar billede Jensen DK Novice
27. august 2008 - 06:51 #14
Hvis det ellers kører så har jeg lagt et svar, så du har mulighed for at give point, om larry skal have nogen er op til dig.