Avatar billede cybermike Nybegynder
24. august 2008 - 16:31 Der er 3 kommentarer

Kodere og Linux folk søges

Jeg har mange løbende opgaver, både betalte og ikke betalte.

Derudover er jeg på udkig efter en teknisk partner til en hosting virksomhed.

Jeg kan kontaktes på msn ekimrebyc@hotmail.com
Avatar billede cybermike Nybegynder
24. august 2008 - 19:15 #1
Bare lige for at understrege for dem der ikke fatter det, så står der "kontaktes på msn" ... dvs i kan glemme alt om at sende emails til den adresse, de bliver ikke læst.

Men det er selvfølgelig spild af tid at jeg skriver der her for der er selvfølgelig ingen herinde der er dumme nok til at skrive en email til en msn adresse jo ....
Avatar billede tiller3 Nybegynder
24. august 2008 - 19:34 #2
Nogle ide om hvilke sprog du vil have kodere til?

Og hvad mener du med linux folk? Er der kernel developers du leder efter, eller folk der kan saette en linux distribution op, eller er det kodere til linux programmer?
Avatar billede cybermike Nybegynder
01. september 2008 - 02:55 #3
De fleste kodere kan klare de fleste sprog :) Men det er nok primært PHP opgaver vi ligger inde med, men i den forbindelse vil jeg understrege at vi har brug for folk der kan _programmere_.

Mht. "linux folk" så mener jeg ... "linux folk" ... altså linux kyndige personer, tror godt selv de fleste ved hvornår de er linux-kyndige :) I og med det er så spredt en forespørgsel må det være logisk at jeg ikke kan give mere excate krav :)