Avatar billede eksplayer Nybegynder
25. august 2008 - 12:29 Der er 3 kommentarer

Adgang til Apache logs

Hvordan får jeg adgang til Apache logs? Har et Gigahost webhotel...
Avatar billede Slettet bruger
25. august 2008 - 12:30 #1
så må du jo nok spørge din host.
Avatar billede eksplayer Nybegynder
25. august 2008 - 12:55 #2
Tror du har ret. Troede faktisk at jeg måske havde mulighed for selv at tjekke det et sted. Vil du have points?
Avatar billede Slettet bruger
25. august 2008 - 13:06 #3
næh tag du bare dem. Hvis de anvender apache så kan de selv bestemme hvor log-filerne ligger, derfor er det bedst at spørge dem, måske står det på deres hjemmeside.