Avatar billede goaul Praktikant
29. august 2008 - 13:28 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Spg. vedr. MrJet.

Hej

Vi er nogle venner der har bestilt flybilletter gennem MrJet.

Et af navnene er registreret forkert, så det ville vi gerne have ændret. På hhv. vores E-ticket og MrJets hjemmeside, har vi fundet 3 telefonnumre, men ligegyldigt hvilket af dem vi ringer på, så kommer der et automatisk svar, der siger at det kaldte nummer er lukket.
På vores E-ticket står der en adresse på MrJet i Eriksgatan 26 i Stockholm, men på deres hjemmeside er det bare en postbox.

Ut. er tiltagende urolig for om firmaet er et fupfirma.
Har du et bud på hvordan vi kontakter dem telefonisk?
Tror du vores rejse er i fare (skal flyve om 1 uges tid)?
Ved du evt. om det er et firma der er krakket/fupfirma?

Hjææææælp !

På forhånd tak
Goaul
Avatar billede vejmand Juniormester
29. august 2008 - 14:02 #1
Er det disse numre som ikke virker?
Telefon: 8088 8275 (fra fastnet) / (+45) 3832 3058 (fra mobil/udland)
Avatar billede goaul Praktikant
29. august 2008 - 14:10 #2
Ja, de virker ikke.
Nummret der ender på 58, står også på vores E-ticket, men der er der byttet om på 5 og 8 dvs. det ender på 85 .... virker heller ikke.
Desuden er der endnu et Tlf.nr. på vores E-ticket: 08-55512222, men heller ikke det virker.
;-(
Avatar billede vejmand Juniormester
29. august 2008 - 14:19 #3
(+45) 3832 3058 (fra mobil/udland)

Virker upåklageligt, jeg har lige prøvet........
Avatar billede vejmand Juniormester
29. august 2008 - 14:23 #4
Har du været opmærksom på følgende: Lukket for frokost, 12:00-13:30
Avatar billede goaul Praktikant
29. august 2008 - 14:32 #5
Har været opmærksom på middagslukningen. Har forsøgt hele ugen.
Forstår simpelthen ikke, at du siger nummeret virker. Har selv lige prøvet igen.
En automatisk svarer (kvindestemme) siger: "Det kaldte nummer er lukket."
Avatar billede vejmand Juniormester
29. august 2008 - 14:34 #6
Og det er en mobil tlf. du ringer fra?

Her virker det 100%
Avatar billede vejmand Juniormester
29. august 2008 - 14:36 #7
Og 8088 8275 virker 100% når jeg ringer fra fastnet.
Der er ingen problemer overhovedet.....
Avatar billede goaul Praktikant
29. august 2008 - 14:38 #8
Hvorfor F..... kan jeg så ikke ringe til dem?

Nå, smutter over og låner en anden telefon, og prøver så med den .... vender tilbage om 1 times tid.
Avatar billede vejmand Juniormester
29. august 2008 - 14:42 #9
Ja, det lyder godt nok lidt underligt...
Avatar billede goaul Praktikant
29. august 2008 - 16:39 #10
Nåede desværre ikke at få fat i anden telefon inden MrJet´s "lukketid" kl. 15.30, men stoler på at det har været muligt for dig at ringe til dem ... vi må forsøge igen på mandag.

Mange tak for hjælpen :)
Avatar billede vejmand Juniormester
29. august 2008 - 16:56 #11
Velbekomme, du skal nok komme igennem på mandag.

Hvad grunder er til at du ikke kan bruge din egen telefon, kan jeg ikke lige gennemskue....
Avatar billede htx98i17 Professor
29. august 2008 - 19:22 #12
Jeg har oplevet mange mærkelige problemer med min fastnettelefon da jeg havde den. Jeg kunne simpelthen ikke stole på at telefonen jeg ringede til var optaget, når den meldte optaget.