Avatar billede fer3 Nybegynder
30. august 2008 - 09:35 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Gemme E-Mails

Hej

Er det muligt at gøre lagringsmappen til e-mails større end 2GB,
Avatar billede vejmand Juniormester
30. august 2008 - 10:18 #1
Jeg mener ikke der er begrænsninger på størrelsen af lagringsmappen, men jeg kan huske forkert.
Har du læst om det, eller oplever du problemer med lagringsmappen?
Avatar billede jakobdo Ekspert
30. august 2008 - 10:25 #2
Hvis vi snakker outlook og pst, så er det korrekt, at de ikke er glade for at blive større end 2gb, da det ofte resulterer i problemer.
Avatar billede fer3 Nybegynder
30. august 2008 - 10:34 #3
Det er outlook express 6 og den er sat til standard mailprogram, den holdt op med at modtage emails, dem fandt jeg så et andet emailprogram.
Jeg slettede 500 mails i outlook, og så begyndte den at modtage igen.

Jeg læste i et andet spørgsmål om de 2gb
Avatar billede vejmand Juniormester
30. august 2008 - 10:43 #4
Har du et link til omtalte spørgsmål?

Som jakobdo skriver er der en begrænsning i Outlook, men jeg mener ikke det er tilfældet i Outlook Express.

Du skriver at du slettede 500 mails, prøvede du at oprette en mappe først, og så flytte dem dertil?
Måske det kunne løse problemet, altså, at det bare var indbakken som var for stor og ikke selve lagringsmappen.
Avatar billede fer3 Nybegynder
30. august 2008 - 10:50 #5
http://www.eksperten.dk/spm/842520

Jeg tror at grunden til at mine mails ikke blev slettet, er at jeg har et andet mailprogram på min pc.

Det var ikke indbakken jeg slettede fra men en undermappe
Avatar billede vejmand Juniormester
30. august 2008 - 10:52 #6
Okay, jeg har ikke hørt om det før.......
Avatar billede fer3 Nybegynder
19. september 2008 - 18:52 #7
Lukker spørgsmål
Avatar billede jakobdo Ekspert
21. september 2008 - 18:02 #8
Hvad blev din løsning ?
Avatar billede fer3 Nybegynder
21. september 2008 - 20:05 #9
jeg lukkede spørgsmålet da jeg ikke har hørt noget i 3 uger.
Det er min far der har problemet på hans computer.
Han har instaleret incredimail, og denne har modtaget over 250 mails selv om den ikke er standard mailprogarm, jeg har sagt han skal checke og slette alle mail og afinstalere incredimail.
Han er en ældre herre på 76år og har det ikke så godt for tiden,så det er en stor opgave for han.
Jeg skriver en komentar når vi er kommet videre.
Avatar billede fer3 Nybegynder
22. september 2008 - 19:07 #10
Hej igen

Jeg har talt med min far og han har nu fået slettet alle sine mails i incredimail, samt afinstaleret programmet. Nu får han alle sine mails i outlook express igen.
Jeg har også chekket hvor meget hans mails fylder, ca 580mb, så hvad der sker når han rammer 2gb ved jeg ikke?
Der er dog en ting jeg ikke forstår, Hvordan kan der tilgå mails til incredimal, når outlook er sat til standard mailprogram ?