Avatar billede bakkers Nybegynder
31. august 2008 - 21:50 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Opdatere hjemmeside

Hej

Nu har jeg læst mig til at for at have en god placering på google er der en række ting man kan gøre. En af disse ting er at ens hjemmeside er opdateret og at tidligere ting man har lagt ud også løbende bliver opdateret.

Her tænker jeg så da jeg har en side hvor der hele tiden kommer nyt til men det eksisterende ændrer jeg ikke på, hvad gør man så her..? Skal man så gå ind og ændre i en gammel artikel for at den skal se ud som om den er opdateret igen, eller hvad gør i?
Avatar billede goose Nybegynder
31. august 2008 - 22:13 #1
Du behøver skam ikke ændre på eksisterende indhold. Så længe der løbende kommer noget nyt fornuftigt indhold med de rigtige titeltags, H-tags m.v. så skal du ikke bekymre dig mere om det.

Sørg også for direkte links til dine artikler fra andre sites, så er du rigtig godt med.

/Goose
Avatar billede vester Novice
31. august 2008 - 22:24 #2
H-tags?
Her er jeg lidt lost
Avatar billede madx Nybegynder
01. september 2008 - 08:20 #3
Følg goose - men jeg ville ikke bruge tid på H-tags.... Google's LSI algoritme (Latend Semantic Indexing) er bygget til at kigge på sprogets matematik og har gjort G uafhængig af diverse tags.

I toppen af G ses mange sites, der ikke anvender h-tags

Det hermed ikke være sagt, at man ikke skal bygge html håndværksmæssigt rigtigt, men idag er der ikke den store effekt på at anvende h1, h2... Du kan iøvrigt læse mere om h-tags her http://www.w3.org/TR/html401/struct/global.html#h-7.5.5 og om hvordan du gør

Har du et problem med din side?