Avatar billede sober Novice
01. september 2008 - 13:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

fjern mellemrum i importeret tekst

jeg har modtaget en excelfil, hvor en talkolonne står således
16 025,10, dvs mellemrum i stedet for 1000.tals separator.
Jeg kan ikke få mellemrummet fjernet.
Har prøvet at kopiere og multiplicere med 1. Denne omdanner kun beløb < 1000 til tal.
Fjern.overflødige.blanke dur heller ikke. Søg og erstat heller ikke. Jeg kan ikke finde mellemrummet med en find-funktion og " ". Data og tekst til kolonner hjælper heller ikke.
Nogen ide ?

MVH Sober
Avatar billede knirkeline Nybegynder
01. september 2008 - 13:41 #1
Har du prøvet at kopiere tegnet fra en celle til Søgedialogboksen. Måske er det ikke et "almindeligt mellemrum" men ligner bare ;o)
Avatar billede kabbak Professor
01. september 2008 - 14:15 #2
er det ikke formatet op cellen, der er sådan.

kan du ikke plusse tallet med et andet, hvis ja, så er det formatet på cellen
Avatar billede sober Novice
01. september 2008 - 14:33 #3
Knirkeline - det var lige det, der skulle til.

Mange Tak - jeg uddeler gerne point.
Avatar billede knirkeline Nybegynder
01. september 2008 - 14:43 #4
Godt du kunne bruge det - selv om løsningen var enkel ;o)