Avatar billede gewaldig Nybegynder
01. september 2008 - 14:10 Der er 5 kommentarer

Driver til HP scanjet 5470c scanner

Jeg mangler en driver til min HP scanjet 5470c scanner.
HP oplyser koldt og klart følgende: We are sorry to inform you that there will be no Windows Vista support available for your HP product. Therefore your product will not work with Windows Vista.
Scanneren er godt nok over 14 dage gammel meeeen alligevel. Der må da være en løsning.
Avatar billede leif Seniormester
01. september 2008 - 14:14 #1
Selvom du har købt den for 14 dage siden, kan den jo sagtens have været på markedet en hel del længere
Avatar billede gewaldig Nybegynder
01. september 2008 - 14:22 #3
Det var erotisk øøøø jeg mener ironisk ment. Den er fra før verden gik alave dvs. før der blev tænkt på Vista.
Avatar billede gewaldig Nybegynder
01. september 2008 - 14:24 #4
Den duer ikke. Understøtter ikke Vista
Avatar billede gewaldig Nybegynder
18. juni 2011 - 11:02 #5
Jeg synes lige jeg vil afslutte sagen. Det hjalp heller ikke at skifte til en ny PC med Win 7. Jeg købte en ny scanner.