Avatar billede eikhorsholm Nybegynder
02. september 2008 - 09:49 Der er 7 kommentarer

Bedste boligside?

Lidt off-topic spørgsmål måske.

Hvilken boligside har I erfaring med, positivt?
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
02. september 2008 - 12:12 #1
www.boligsiden.dk er nemt til at få et hurtigt overblik, og nemt at se hvad der er nyt fra gang til gang...

www.boliga.dk er så rigtig godt lige til at se hvor længe boligen har været til salg (hvor sulten sælger er) og hvor meget og hvornår prisen er ændret, vis den selvfølgelig er det.
Avatar billede abruscato Nybegynder
25. september 2008 - 05:31 #2
Tænker du på ejer-, andels- eller lejeboliger?

Jeg har personligt haft gode erfaringer med www.boliger.dk, www.boligannoncen.dk og www.ledige-lejligheder.dk (Altsammen ifm. lejeboliger). Alle tre er gratis.

Jeg er i øvrigt igang med at lave www.boligsider.dk, som er en oversigt over - sjovt nok - boligsider, hvor det bliver muligt at give karakterer til de forskellige boligsider og fortælle om sine oplevelser, så det bliver lettere at finde de seriøse boligsider.
Avatar billede bartensen Nybegynder
06. december 2011 - 14:37 #3
Du bør også tjekke www.boligmap.dk. Du kan finde andelsboliger, huse til salg og også hvis du er interesseret i tvangsauktioner.
Avatar billede bartensen Nybegynder
06. december 2011 - 14:39 #4
Jeg er ked af det i første indlæg linket virker ikke. her er det: www.boligmap.dk
Avatar billede selvestate Nybegynder
04. december 2014 - 22:43 #5
Hej tekniskdesigner.
Håber det er ok jeg skriver i denne gamle tråd.
Kan se du driver boligsider.dk.
Er det mulig at www.SelvEstate.dk kan komme på din portal.
Avatar billede paulweb Nybegynder
10. april 2015 - 12:36 #6
Hej,

Jeg skriver også lige til en gammelt indlæg. Det håber jeg er ok.
Det fremgår ikke klart, hvad der menes med boligside (om det er køb eller salg)

Jeg har nemlig anvendt www.yonabo.dk som er henvendt til boligsælgere. Min oplevelse på denne side har været yderst tilfredsstillende. De indsamler hurtigt tilbud fra ejendomsmæglere (boligvurdering og salær), som man så kan vælge udfra.

Så min erfaring siger, at hvis man skal finde en ejendomsmægler, så fungere Yonabo rigtig godt.
Avatar billede Nicolai.na Praktikant
18. januar 2019 - 13:16 #7
Bruger mest https://www.boliga.dk/
https://bolighed.dk/ har meget sjov data om ejerlejligheder og boliger.
Husk altid at bruge en boligadvokat når du køber bolig, så du ikke køber katten i sækken. Kan anbefale https://www.nemadvokat.dk/boligadvokat/
mvh.