Avatar billede tweak Nybegynder
03. september 2008 - 09:34 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Dele kontaktpersoner i owa

Hejsa,

Jeg har sat en sbs2003 op med Exchange Server, men jeg vil gerne ha at man har en mappe/kontakt gruppe kun til kunder, men som også kan ses i owa og er delt med alle. Er det noget man kan. (Ved godt alt det med at dele i Outlook)

Det samme gælder opgaver og kalender?
Avatar billede tweak Nybegynder
03. september 2008 - 09:46 #1
Det lader til at det ikke kan lade sig gøre: http://www.eksperten.dk/spm/823314

Kan det passe?
Avatar billede tweak Nybegynder
04. september 2008 - 19:11 #2
Lukker