Avatar billede jimmi1311 Nybegynder
03. september 2008 - 10:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ændre java version til vældr

Hej Allesammen

Jeg har et mindre problem. Mine browsere bruger java 1.6, men nu har jeg en applet som ikke understøtter 1.6, men max 1.5.

Så hvordan får jeg downgradet min java, der bruges i mine browsere??

Jeg har prøvet at ændret det i min path, men det hjælper ikke??
Avatar billede jimmi1311 Nybegynder
03. september 2008 - 10:19 #1
Der kom jeg vist til at trykke på enter lidt for hurtig og jeg kan ikke finde ud af at editere mit spørgsmål.

Men jeg håber at spørgsmålet er forstået :-)

MVH
Jimmi
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
03. september 2008 - 11:26 #2
Hvis du har installeret både java 1.5 og 1.6 så kan du i kontrolpanelet under 'Java Plugin' ændre hvilken af dem som skal køres af browser plugin'et.
Send en mail til ham der har lavet appletten, java 5 er ved at være noget der ikke er så mange som har installeret længere...
Avatar billede arne_v Ekspert
03. september 2008 - 15:04 #3
Umiddelbart lyder det altsaa mest som en fejl i appletten hvor et == test skulle
have vaeret >= !

Jeg har svaert ved at se nogen grund til at en applet som virker under 1.5 ikke skulle
virke udner 1.6 - medmindre altsaa der er et eksplicit og forkert test for version.
Avatar billede jimmi1311 Nybegynder
25. juli 2009 - 22:32 #4
Skriv et svar hvis du vil have point. Er ved at rydde op :-)
Avatar billede arne_v Ekspert
26. juli 2009 - 03:36 #5
schwarz84 formoder jeg ...
Avatar billede jimmi1311 Nybegynder
02. august 2010 - 11:25 #6
Så gør jeg det selv