Avatar billede windll Nybegynder
03. september 2008 - 15:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Medlems system

Hej jeg er ved at lave et system hvor det er mening at man skal kun vælge hvem man ønsker svar fra og her er der et lille problem jeg ønsker hjælp til

>Member<
MemberID as ini
MemberSex enum('Male', 'Female', 'Couple')
MemberAccessSex set('Male', 'Female', 'Couple')

>SQL
SELECT meu.* FROM member as meu, member as men WHERE men.memberSex in(meu.memberAccessSex) and men.memberID=1

Når man så søger er det mening at de skal se om man ønsker kontakt med det køn man er og det virker også næste bare ikke hvis en har tage mere en par, hvis en bruger har tage mand og kvinde så virker det ikke hvad er der galt ?
Avatar billede windll Nybegynder
05. september 2008 - 15:04 #1
Ser ikke ud til at der er nåde hjælp at hente så lukket her
Avatar billede windll Nybegynder
05. september 2008 - 15:04 #2
Luket