Avatar billede lee Nybegynder
04. september 2008 - 13:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fotoalbum på hjemmeside

Hej med jer ;o)

Jeg har brug for et slags fotoalbum på min hjemmeside.
Jeg har kigget rundt på de andre bud her på E, men er vist blevet for støvet til at kunne finde ud af at sætte koderne ordentligt ind.

Jeg har lavet en lille skitse over hvad mine tanker er..

Tag et kig på www.laura-dee.dk under menuen - Photo - Japan

;o) har virkelig brug for et pædagogisk kodehoved *S*

PS. Har hverken php eller asp desværre
Avatar billede lee Nybegynder
07. september 2008 - 19:50 #1
hmmm mon dette let ikke kan lade sig gøre uden php eller asp?
Avatar billede roenving Novice
07. september 2008 - 22:12 #2
Grundlæggende kan det ikke lade sig gøre uden en serverside kodning, der kan finde de filer, der findes på serveren ...
Avatar billede lee Nybegynder
08. september 2008 - 11:34 #3
Hmm... det vil sige at jeg SKAL ind og rode med mysql database?
Avatar billede roenving Novice
09. september 2008 - 14:11 #4
Nej, databasen behøver du kun, hvis du skal have supplerende oplysninger til billederne, men du skal have noget serverside, der har lov til at læse filer/mapper på serveren, det kan du nemlig ikke få lov til fra javascript i klienten ...
Avatar billede lee Nybegynder
03. juli 2013 - 16:18 #5
Lukker tråden