Avatar billede ctv! Nybegynder
04. september 2008 - 13:03 Der er 3 kommentarer

Xbox 360 købt i USA - fungerer i Danmark?

Hej

Jeg skal til USA om kort tid, og har lige set at en Xbox 360 koster 1000 kr. over there.

Mit spørgsmål er så:
Vil den fungere i Danmark?

Hvordan med NTSC og PAL?
Avatar billede darrich Novice
04. september 2008 - 13:46 #1
FAQ xbox 360 - understøtter alle "worldwide" variationer af PAL og NTSC
http://features.teamxbox.com/xbox/1245/Xbox-360-FAQs/p2/

USA kører med 110 V så du skal være opmærksom på, om der er omskifter mellem 110 og 220 v. Ellers skal du ud og have en anden strømforsyning (220 v kompatibel) til den, når du kommer hjem. Strømkablet skal du under alle omstændigheder regne med at skifte ud, da det er en anden standard.
Avatar billede anjensen1 Novice
06. september 2008 - 18:21 #2
..OG -du kommer til at betale en bondegård i tolden når du kommer hjem :/
Tjek med toldmyndigheden hvad de bonger dig for og se så om det kan betale sig
mvh
Avatar billede darrich Novice
23. oktober 2008 - 08:42 #3
Husk at lukke spørgsmålet