Avatar billede jahamnej Nybegynder
07. september 2008 - 18:41 Der er 1 kommentar

W890i, indsæt sim kort meddelelse

Hej, håber der er nogen der ka hjælpe mig med min tlf..

Det er en Sony Ericsson W890i, som pludselig blir ved med at sige at jeg skal indsætte mit sim kort, som dog sidder i. Og det er korrekt sat i. Har prøvet at slukke og tænde flere gange. Har også prøvet at ta batteriet og kortet ud flere gange. Intet virker... Det underlige ved det, er at den ikke er blevet tabt eller blevet våd eller noget. Virkede fint den ene aften, og da jeg stod op næste dag, var den sådan.

Det store problem er så at alle mine kontakter er gemt på telefonen og ikke på sim kortet, og ja det er dumt. Det er virkelig et problem, da jeg skal bruge disse kontakter, især i mit arbejde, og min telefon er så latterlig at man kun kan få lov at se en demo af telefonen når sim kortet ikke er i... flot sony ericsson! Så ka Nokia alligevel et par tricks i forhold til...

Har prøvet at forbinde via pc suite, men kan kun forbinde som masselager tilstand, hvilket ikke giver adgang det rigtige sted.

Please hjælp mig med at få disse kontakter ud!
Tak
Avatar billede thov Forsker
07. september 2008 - 21:24 #1