Avatar billede mcpeterc Nybegynder
14. september 2008 - 11:24 Der er 8 kommentarer

Hardware radio switch virker ikke!

Hej Alle.

Jeg har en halv gammel acer travelmate 290E. Jeg har formateret og installeret den med en ny indkøbt win XP.
Mit problem er at den switch der sidder på siden af den bærbar ikke virker.

Jeg har prøvet følgende:
Prøvet forskellige drivere (også den nyeste fra Acer)
Opdateret BIOS
kontaktet acer og de siger at de ikke kan hjælpe når det ikke er deres windows XP, som den blev født med.

Jeg prøvede google for at se om andre der havde oplevet problemet, og det var der, dog med kort de selv havde sat i. De kunne løse problemet ved at sætte noget tape over pin 11 og 13 på deres wifikort (http://www.notebookforums.com/archive/index.php/t-110010.html)
Men det kan jeg ikke da jeg ikke kan komme ind til kortet.

Kan man ændre noget i regedit så wifi altid er slået til? Hvad kan jeg gøre?

Mvh Peter
Avatar billede haverslev Novice
14. september 2008 - 11:41 #1
Start med at installere chipset driveren og derefter installere du wireless 2100 Lan driveren osv osv. - installere alle drivere

http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/t40/tm_290.html
Avatar billede haverslev Novice
14. september 2008 - 11:42 #2
Ps. HOLD dig fra BIOS opdatering
Avatar billede mcpeterc Nybegynder
14. september 2008 - 11:43 #3
Alle drivere er opdateret i forbindelse med nyinstallationen
Avatar billede mcpeterc Nybegynder
16. september 2008 - 08:43 #4
bump
Avatar billede mcpeterc Nybegynder
16. september 2008 - 14:42 #5
bump
Avatar billede haverslev Novice
16. september 2008 - 19:43 #6
Sikker på, at knappen virker "fysisk" ?
Avatar billede mcpeterc Nybegynder
17. september 2008 - 08:16 #7
Det gjorde den før jeg formaterede. Det er bare æv!
Avatar billede haverslev Novice
17. september 2008 - 15:38 #8
Har lige for et par timer siden, snakket med en der havde et lyd problem på en Acer, han kunne installere driveren men der virkede ikke.'
Så installerede han alle driverne igen og denne gang installerede han også modem driveren, selvom han ikke havde noget at bruge den til - og pineling så virkede lyden også !
Måske der er ligende "hokus pokus" med din maskine, så hvis ikke du har installeret dette, så prøv evt. dette også!