Avatar billede jvjensen Nybegynder
14. september 2008 - 22:11 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Et program til at kode html, php, css osv..

Hej alle.
Er der nogle der ved om der findes et program til windows mobile, til at kode html, css og php... Tænker på et med noget highlight hjælp, altså noget syntax highlighting osv..

Ikke et krav at man kan kode alle slagsene..

på forhånd tak
jvjensen
Avatar billede Slettet bruger
14. september 2008 - 22:24 #1
Zend Studio er godt til PHP. (zend.com)
Dreamweaver er umiddelbart det bedste til CSS (jeg kender) (Adobe.com)
De begge kan HTML, Dreamweaver er begynder fladen, hvor du kan se dit view hvor Zend 100% kode del.
Avatar billede jvjensen Nybegynder
15. september 2008 - 08:28 #2
Tak for svar, bare ikke lige helt det jeg tænkte på.. Kender godt de programmer, og de er rigtig gode.. Det jeg tænkte på var et program til en PDA..

vh
Avatar billede Slettet bruger
15. september 2008 - 09:23 #3
Nå okay fint nok.
Avatar billede mtj111 Novice
26. oktober 2008 - 16:00 #4
Hej

Du kan prøve http://www.animaniak.com/cke/cke_main.asp som er en tekst-editor med syntax highlight funktioner :)

Med venlig hilsen
Michael
Avatar billede jvjensen Nybegynder
26. oktober 2008 - 18:33 #5
Det er jo bare vanvittig genialt mtj111.. Kan se jeg spurgte den 14/9, og har siden ledt som en gal.. Det er bare genialt.. Tusind tak herfra.

Post et svar og du får point...
Avatar billede jvjensen Nybegynder
26. oktober 2008 - 18:35 #6
Ændrede det lige fra 30 til 100 point... :)
Avatar billede mtj111 Novice
26. oktober 2008 - 19:42 #7
Det var bestemt så lidt :)

Men så vidt jeg kunne se, så er CSS og PHP syntax highlighting ikke indbygget i programmet - så du bliver nok nødt til selv at være lidt fiks på fingrene og konfigurere det selv :)

100 point var da godt nok meget :) jeg behøves slet ikke ikke så meget, men jeg lægger et svar :)