Avatar billede woogoo Nybegynder
18. september 2008 - 12:13 Der er 5 kommentarer

Ændre padding ved Scrollbar

hej alle

jeg har en side nu, hvor der er en div der er centreret på siden med margin-left og margin-right sat til Auto.. problemet er nu, at hvis siden bliver for høj.. så kommer der en scrollbar i siden. Dette SKAL der også gøre, så det er altså ikke bare at sætte overflow: hidden.. Men når det sker, så rykker siden 16px til venstre.. Er der ikke en måde at undgå det på?
Avatar billede keysersoze Guru
18. september 2008 - 13:35 #1
hvorfor må siden ikke rykke sig? Den gør jo bare hvad den får besked på - altså at centrere sig i forhold til hvor meget pladsen er.
Avatar billede woogoo Nybegynder
18. september 2008 - 13:41 #2
Fordi at det er rigtig irriterende at se på at den rykker fra side til side når man går ind på andre sider. Jeg ved godt at det er det den får besked på.. Det jeg søger er noget der fortæller den at ... den skal IKKE gøre det.. men stadig være center!
Avatar billede keysersoze Guru
18. september 2008 - 13:56 #3
"overflow: scroll;"
Avatar billede olebole Juniormester
18. september 2008 - 14:56 #4
<ole>

- men som du kan se, betyder det intet for, om folk gider bruge sitet. Du spørger jo f.eks. selv på et site, der fungerer på præcis samme måde  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede keysersoze Guru
04. november 2008 - 09:43 #5
lukketid?