Avatar billede miboha Praktikant
18. september 2008 - 19:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Trådløs usb mus angives som ukendt enhed i Xp

Jeg har en Logitech MX610 mus, som er til usb-tilslutning. Jeg har lige opgraderet bundkort, processor og ram i maskinen og har ved samme lejlighed formateret. Når jeg kommer ind i windows og sætter usb modtageren i maskinen, får jeg af vide, at det er en ukendt enhed, hvilket betyder at der ikke er noget liv i musen.

Det nye bundkort er et Biostar NF520-A2 bundkort. Jeg har opgraderet bios, lige så vel, som alle tænkelige drivere er installeret både til bundkort og mus. Der er ikke problemer med mine andre usb-enheder (mus og tastatur), og det har ikke hjulpet, at skifte usb-port.

Hvad gør jeg?
Avatar billede lablo Nybegynder
18. september 2008 - 20:26 #1
har du prøvet at installer den Driver der følger med.

Se den nederste (Ikke til venstrehånds brug).
http://drivers.softpedia.com/get/KEYBOARD-and-MOUSE/LOGITECH/Logitech-MX610-Laser-Cordless-Mouse.shtml

det er et bud
Avatar billede perj Nybegynder
19. september 2008 - 11:20 #2
Har du opgraderet til sp3

det er mit bud:-)
Avatar billede miboha Praktikant
21. september 2008 - 17:41 #3
Jeg har løst problemet ved at sætte usb-enheden i en ps2 konverter.

Inden jeres bud havde jeg allerede forsøgt mig med alle tænkelige drivere og opdateringer, så ingen af jeres bud kan bruges. Men da problemet nu er løst, giver jeg pointene til lablo, som var først med et bud, om end det var forkert.
Avatar billede lablo Nybegynder
21. september 2008 - 22:06 #4
jeg takker.
Du har ret ... jeg fik linket til den forkerte.
Skulle have været den
(http://www.logitech.com/index.cfm/428/170&cl=dk,da?softwareid=671&osid=1)
Sorry :-)