Avatar billede neo100 Nybegynder
19. september 2008 - 09:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Auto detect dualview

Jeg vil gerne bruge 2 skærme opsat som dualview på min bærbar. Da jeg på et tidspunkt kørte Vista kunne den selv detecterer at jeg harvde koblet nr. 2 skærm på og skiftede automatisk til dualview. Men det kan XP ikke. Er der nogen der ved hvordan man evt. kan få den til det?
Avatar billede heg Nybegynder
19. september 2008 - 11:36 #1
Hvis du højreklikker på skrivebordet vil du kunne komme i egenskaber for skærm, og der kan du så sætte den op til dualview.
Avatar billede neo100 Nybegynder
20. september 2008 - 12:19 #2
Ja jeg er klar over at jeg kan gøre sådan, men jeg ville gerne have den til at gøre det pr. automatik ligesom Vista kan. Så vidt jeg har forstået så kører der en service på Vista der holder øje med om der bliver koblet en ektra skærm mv. og handler efter det.
Avatar billede neo100 Nybegynder
05. januar 2009 - 09:22 #3
....
Avatar billede neo100 Nybegynder
15. august 2010 - 22:12 #4
...