Avatar billede off-line Nybegynder
19. september 2008 - 19:56 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

14 daga gammel stationær sælges.

For kun 14 dage siden købte jeg denne Packard bell.
http://www.fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber=4200541300
Pris kr. 3500. Den vil jeg sælge for kun Kr. 2500.
Grunden er, at jeg ikke kan få den til at køre med XP pro.
Den kører som den skal med Vista Premiun, SOM MEDFØLGER.
Men jeg gider ikke køre Vista, og jeg gider heller ikke rode mere
med det problem. Desuden har jeg fået min gamle PC til at kører
rigtig godt igen - med XP pro.
Næsten hele garantiperioden er selvfølgelig tilbage.
2 DVD skiver med Vista Premium recovery medfølger.
Jeg bor ved Langgade station, Valby langgade København.
Du må selv have mulighed for at afhente den.
Hvis du er interesseret så ring venligst 2648 3115
Avatar billede geforce3 Praktikant
19. september 2008 - 20:03 #1
Du er da ellers en rimelig gammel bruger.. Du burde da af alle vide dét... Hvordan skal de nye brugere kunne finde ud af, at de ikke må sætte ting til salg på Eksperten, når du gør det? =)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
19. september 2008 - 20:07 #2
Avatar billede off-line Nybegynder
19. september 2008 - 20:08 #3
Helt ærlig det vidste jeg ikke. Mener endda, at have set andre annoncer.
Men det beklager jeg da, og forventer, at admin for gang i viskelæderet.
Avatar billede off-line Nybegynder
19. september 2008 - 20:09 #4
erikjacobsen - Tak for linket.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
19. september 2008 - 20:33 #5
Admin ser nok Talent 2008 - men det kan være det kommer ;)

Det du sommetider ser, er spørgsmål på hvad prisen på brugt udstyr skal være. De er ok.
Avatar billede off-line Nybegynder
19. september 2008 - 21:11 #6
Nå sådan. Ja jeg har aldrig tænkt på spørgsmålet før end i dag:)
Avatar billede donlon Novice
19. september 2008 - 21:31 #7
Hm ...kan da ikke se hvorfor du ikke skulle kunne installere en XP på den computer !!!!

Brug en bootdisk fra feks killdisk og slet din patition eller bare formatere den, og derefter installere XP.
Avatar billede donlon Novice
19. september 2008 - 21:32 #8
Ups glemte linken http://www.killdisk.com/
Avatar billede off-line Nybegynder
19. september 2008 - 21:51 #9
Tak for din kommentar. Jo jeg kan såmænd godt få lov at installere XP, og fik den
også åbnet et par gange. Men så begyndte den at hænge og kunne ikke boote færdig.
Så længe den kørte, kørte den oven i købet godt, så jeg forstår ikke et muk.
Avatar billede off-line Nybegynder
19. september 2008 - 21:59 #10
Nå jeg må vel for en ordens skyld lukke spørgsmålet:)
Avatar billede off-line Nybegynder
19. september 2008 - 22:01 #11
NB. Computeren er IKKE længere til salg.
Avatar billede snowball Novice
19. september 2008 - 23:43 #12
Erik dog. Hvordan kan du finde på at sige sådan noget. Jeg ser da Vild med Dans :P

Ej, spøg til side. Som det allerede er nævnt, så er køb/salg ikke længere tilladt på Eksperten - http://www.eksperten.dk/regler.phtml punkt 2.1.7.5

Eftersom du selv har lukket spørgsmålet, så lader vi den ende der ;)

Snowball / Admin
Avatar billede off-line Nybegynder
20. september 2008 - 13:28 #13
Hvis det skulle interessere nogen, har jeg i dag prøver helt forfra, med en Ide disk
i stedet for Sata og default på bios. Og nu kører det åbenbart som det skal med XP.
Hvorfor kører det nu? Aner det ikke. Men måske har det noget at gøre med at skifte
Sata med Vista ud men en anden Sata hvor jeg nyinstallerede XP Pro???
Avatar billede donlon Novice
20. september 2008 - 13:47 #14
Det har sikkert noget med MBR på din Vista disk at gøre ...hvis du low level formaterede disken, ville den sikkert virke med XP.
Avatar billede off-line Nybegynder
20. september 2008 - 13:53 #15
Jeg kan kun sige, at Vista disken var taget fra, og XP disken var formateret med
fuld NTFS.