Avatar billede prisoner_97p904 Nybegynder
20. september 2008 - 22:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Korrupte filer

Hej.

Jeg har købt Windows Vista Home Premium, og installeret det på min nye computer, men har et problem; næsten alle filer jeg downloader, eller setup-filer fra andre computere er korrupte/beskadiget, så jeg kan ikke installere f.eks. firefox. Der er også nogle fejl i f.eks. Win Update, hvor den ikke kan installere 2 updates (fejl 80200053 og 80070570).
Jeg har prøvet med andre harddiske, geninstalleret windows (også på forskellige harddiske), valideret Windows, downloadet f.eks. firefox fra flere forskellige servere, men aldrig fået fikset problet.

Er der nogen der ved hvad problemet kan være?
Computer: Bundkortet er Asus P5Q, processor er E8500, 4 GB ram, 32 bit Win Vista, ati radeon 4850.
Avatar billede prisoner_97p904 Nybegynder
20. september 2008 - 22:36 #1
jeg har forresten installeret alle drivere (lige efter vista installationen, hvor der ikke var fejl i installationen), og ingen antivirus endnu (har ikke downloadet noget der kunne være virus i, endnu).
Avatar billede prisoner_97p904 Nybegynder
20. september 2008 - 23:46 #2
Jeg har pillet en ramblok ud af bundkortet, og nu er der ingen problemer mere (ligner det), så jeg tror enten den ene ramblok er defekt, ellers er det porten i bundkortet.
Håber det er rammene, så jeg kun skal bytte en ramblok, og ikke hele bundkortet.
Avatar billede Slettet bruger
21. september 2008 - 08:25 #3
test dine ramkreds/ ramkredse med denne cd

http://www.ultimatebootcd.com/

man booter op på den og tester og kommer der røde tal behøver du ikke køre mere på den kreds.

her henter du imaget

http://www.ultimatebootcd.com/download.html

m.v.h