Avatar billede raziel Nybegynder
21. september 2008 - 12:33 Der er 2 kommentarer

Fejl i Red Alert 3 beta

fåer denne fejl i Red Alert 3 betaen, og har før fået samme fejl i Mass Effect.

http://i4.photobucket.com/albums/y101/ltraziel/WoW/ra3.jpg

efter dette er vist afsluttets programmet bare.
Nogle ideer til hva det er eller hvordan det løses.

MVH
Lt. Raziel
Avatar billede corleonedk Nybegynder
21. september 2008 - 12:51 #1
Kunne være noget anti snyd som feks punkbuster der bliver blokkeret af din firewall.
Avatar billede raziel Nybegynder
21. september 2008 - 13:14 #2
der er ingen online play i mass effect, så skulle ikke kunne se at det var det.
Og både punkbstA og B er på min firewalls undtagelser. Sjovt nok kan jeg nogle gange komme ind i spillet uden problemer med det er 1 ud af 10 gange det virker.