Avatar billede nitram30 Nybegynder
21. september 2008 - 17:04 Der er 1 løsning

Mangler programmør til udvikling af script til SMS tjenester

Hejsa!

Mangler en freelance programmør til udvikling af script til SMS tjenester. Det vil være freelance baseret og hvad angår pris, det snakker vi om. Forventer vi aftaler hvor mange timer opgaverne kræver, og lønner derefter pr time der bliver brugt.

Opgaverne vil hovedsageligt kræve kodning af PHP og XML der kan kommunikere med sms gateway.

Interesseret så smid en kort mail med hvad du kan, og evt hvad du forventer at skulle have i timepris.

Mvh
Martin
eksp (a) mobileupdate.dk
Avatar billede nitram30 Nybegynder
01. oktober 2008 - 23:36 #1
lukker. Mange tak for alle henvendelser.