Avatar billede jens_32 Nybegynder
22. september 2008 - 14:28 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Valg af Windows printer fra C5 rapport

Er det muligt i koden på en rapport at vælge en bestemt Windows printer, så den automatisk er valgt, uanset om man vælger at få printervalg til at dukke op eller ej?
Avatar billede rew Nybegynder
22. september 2008 - 14:34 #1
Det er som udgangspunkt ikke muligt at adressere windows printere, man kan kun gøre det med dos printere. Men du kan jo slå optionsboksen til printer valg til og så vælge korrekt printer første gang, for derefter at slå optionen fra igen så den automatisk vælger samme printer næste gang.
Avatar billede jens_32 Nybegynder
22. september 2008 - 14:36 #2
Og hvad så, hvis man massefakturerer og vælger at skrive direkte til printer og ikke med optionsbox?
Avatar billede Broholm Novice
22. september 2008 - 14:38 #3
Nej, desværre ikke mig bekendt.

-Broholm
Avatar billede rew Nybegynder
22. september 2008 - 14:51 #4
Så skriver den ud til sidste valgte printer/udskrift enhed som den bruger har valgt.
Så hvis det er dig der massefakturerer så lav først 1 masse faktura, selekter på en ordre. med optionsboks, herefter kan du slå optionsboksen fra og masse fakturere det hele.