Avatar billede fotomand Nybegynder
24. september 2008 - 12:04 Der er 1 kommentar

mine links i Flash virker ikke in browseren

Hej derude.

Mystisk - jeg har uden problemer i et par år lavet mine egne hjemmesider med flash. Når jeg har siddet og lavet dem, tester jeg dem i min browser - Safari.

Alt har virket perfekt - men nu LIGE PLUDSELIG - virker min links ikke ... altså når jeg tester dem lokalt - ude i virkeligheden (på nettet) virker de fint fint ???

Gode råd - hjælp modtages

Mvh Fotomand
Avatar billede fotomand Nybegynder
24. september 2008 - 12:22 #1
må vist hellere lige tilføje, at det kun drejers sig om de links der skal hente/åbne en Ny Html

:)