Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
25. september 2008 - 18:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

synkroniserede kalendere

Hej eksperter.
Dette har vi:
2 computere med vista og "windows kalender"

Dette ønsker vi:
at kunne lave en fælles kalender, som vi begge kan oprette/ændre/slette aftaler i på hver vores pc

Hvordan gøres dette?

har prøvet at oprette en googlekalender og så abonnere på den, men så har man ikke mulighed for at rette i det.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
25. september 2008 - 19:40 #1
Avatar billede phuc69 Juniormester
26. september 2008 - 14:20 #2
Google kalender burde kunne klare det.

Det som vi gør hjemme hos mig er at vi bruger rainlendar. Hvis du køber pro versionen ca. 100 kr. Kan den synkronisere med en googelkalender. Har selv meget glæde af det. Det smarte er jo at man kan indtaste selv om man er offline, næste gang man går online vil den synmkronisere, sidst men ikke mindst så kan du ho altid kommer på gkalender. Du kan finde rainlendar på www.rainlendar.net
Avatar billede james_t_dk Juniormester
26. september 2008 - 19:27 #3
Mener også at SUNbird kan synkonisere med google calendar. Den er gratis.
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
08. marts 2009 - 01:45 #4
.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
09. marts 2009 - 21:03 #5
hvad løsning kom du frem til, du må jo gerne skrive den når du tager points.
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
12. marts 2009 - 20:27 #6
Jeg droppede idéen og købte en almindelig kalender af papir