Avatar billede human900 Nybegynder
27. september 2008 - 11:09 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Skal sætte et nyt image ind på mit forum i toppen.

er igang med at arbejde på phpBB3 men mangler nogle infos til
hvordan jeg skifter farve, sætter billeder ind m.m
Avatar billede jakobdo Ekspert
27. september 2008 - 20:49 #1
Billede kunne du jo enten udskifte: site_logo.gif
Men ellers må du finde frem til den template du benytter og rette i den.
Avatar billede human900 Nybegynder
27. september 2008 - 22:58 #2
ja jeg har været inde i imagemappen og redigeret forskellige billder; men er ikke tilfreds med størrelse på billede, opsætning m.m.
sitet: http://www.handbold.schoenbergdk.dk/phpbb3/
Selvfølgelig kan jeg bare få et nyt theme men har ikke stødt på noget godt....
Vil gerne vide lidt om redigering i sitet (ikke kun css filen) men eksempelvis hvordan ligger jeg noget javascript ind i forumet....
Avatar billede jakobdo Ekspert
28. september 2008 - 07:32 #3
img src="./styles/prosilver/imageset/site_logo.gif" width="139" height="52" alt="" title="" />

så du skal finde templaten som bruges.
Avatar billede human900 Nybegynder
28. september 2008 - 12:02 #4
ja, meeen jeg har ledt og ledt; det virker som om at der er 2 sider som ligger på forumet...Kan ikke hitte den øverste template ...
Avatar billede jakobdo Ekspert
28. september 2008 - 12:15 #5
Avatar billede human900 Nybegynder
12. december 2008 - 18:17 #6
fik det til at virke...
Så kom lige med et svar
Avatar billede jakobdo Ekspert
14. december 2008 - 20:59 #7
Svar!
Avatar billede jakobdo Ekspert
15. december 2008 - 08:19 #8
Takker for point.